
Privacy Policy
Collection of personal information
We collect, store and process personal data as part of our activities and marketing.
The collection takes place when you contact us, make a reservation, use our website or our social media profiles, etc. We typically receive the information directly from you, but we may also receive information from other parties, such as booking portals.
We send out newsletters and use social media (Facebook, Instagram and LinkedIn) to be in close contact with interested users. Depending on your behavior, we and the social media may collect information about you in relation to whether you “follow” our page, comment on our post/page, or whether you have visited our page, for example.
What do we use the information for?
We use the information to, for example, verify availability, complete the booking and issue a confirmation. If you have signed up for our newsletter, we will not pass on your information to others, and you always have the option to unsubscribe. If you send us an unsolicited application, we will use the information to assess whether you could be interesting for a possible job. You can ask us to delete your application and CV at any time.
How long do we keep the information?
The guest information that we have collected in connection with booking will be stored for 2 years from the last stay. If you have been subscribed to our newsletter, but have chosen to unsubscribe, we will store the information related to this for 2 years, as we are obliged to be able to document your consent during this period. Information for use in accounting will be stored for 5 years from the end of the financial year to which the information relates.
If you have sent us a job application, this and the associated attachments will be stored for 6 months after the application deadline, unless you give us consent to store it for a longer period.
Access to your personal information
You have the right to access the information we have registered about you, and of course you also have the right to have your personal information corrected or deleted.
Do you want to change your information
Send an email to our data controller Anne Mette Christensen at annemette@arnkilhus.dk if we need to change or delete the personal information we have about you, or if you have any questions about the guidelines in our privacy policy.
Indsamling af personlige oplysninger
Vi indsamler, opbevarer og behandler personoplysninger som led i vores aktiviteter og markedsføring.
Indsamlingen sker, når du kontakter os, gennemfører en reservation, benytter vores hjemmeside eller vores profiler på de sociale medier etc. Vi modtager typisk oplysningerne direkte fra dig, men vi kan også modtage oplysninger fra andre parter, som fx bookingportaler.
Vi udsender nyhedsbreve og anvender sociale medier (Facebook, Instagram og LinkedIn) for at være i nær kontakt med interesserede brugere. Alt afhængig af din adfærd kan vi og det sociale medie foretage en indsamling af oplysninger om dig i forhold til, om du ”følger” vores side, kommenterer på vores opslag/side, eller om du fx har besøgt vores side.
Hvad bruger vi oplysningerne til?
Vi bruger oplysningerne til fx at verificere tilgængeligheden, gennemføre bookingen samt udstede en bekræftelse.
Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, videregiver vi ikke dine oplysninger til andre, og du har altid mulighed for at afmelde dig igen.
Hvis du sender os en uopfordret ansøgning, bruger vi oplysningerne til at vurdere, om du kunne være interessant i forhold til en eventuel ansættelse. Du kan til hver en tid bede os slette din ansøgning og CV.
Hvor længe opbevarer vi oplysningerne?
Gæsteoplysningerne som vi har indsamlet i forbindelse med booking vil blive opbevaret i 2 år fra seneste ophold.
Har du været tilmeldt vores nyhedsbrev, men har valgt at afmelde det, opbevarer vi oplysningerne relateret hertil i 2 år, da vi er forpligtet til at kunne dokumentere dit samtykke i denne periode.
Oplysninger til brug i regnskabet, bliver opbevaret i 5 år fra udløbet af det regnskabsår som oplysningerne vedrører.
Har du sendt os en jobansøgning, vil denne samt tilhørende bilag blive opbevaret i 6 måneder efter ansøgningsfrist, medmindre du giver os samtykke til, at vi må opbevare det i længere tid.
Sikkerhed
Vi har høje standarder for sikkerhed - også når det gælder beskyttelsen af dine personlige oplysninger. Derfor har vi en række interne procedurer, der sikrer, at vi lever op til sikkerhedsstandarderne og beskytter dig mod, at uvedkommende får adgang til dine persondata.
Adgang til dine personlige oplysninger
Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi har registreret om dig, og du har selvfølgelig også ret til at få korrigeret eller slettet dine personlige oplysninger.
Vil du ændre dine oplysninger
Send en mail til vores dataansvarlige Anne Mette Christensen på annemette@arnkilhus.dk, hvis vi skal ændre eller slette de personlige oplysninger, som vi har om dig, eller hvis du i øvrigt har spørgsmål til retningslinjerne i vores privatlivspolitik.